Fa

Ar

آخرین مطالب

چرا پلی کربنات در سرچراغ های روشنایی شهری استفاده می‌شود؟

سرچراغ های روشنایی

پلی کربنات (Polycarbonate) جنسی است که توانایی شفافیت بالا را داراست، بنابراین برای طراحی سرچراغ های شهری که نیاز به نور شفاف و قوی دارند، مناسب میباشد. پلی کربنات خواص عالی ضد ضربه و مقاومت در برابر شوک را داراست، بنابراین قاب سرچراغ های شهری از این جنس قادر به تحمل ضربه ها و استفاده در شرایط سخت آب و هوابرعفی دارد. همچنین، پلی کربنات مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش نیز است و در برابر تغییرات دما و رطوبت پایدار است.
علاوه بر پلی کربنات، پلاستیک های دیگری نیز استفاده میشود که خواص شفافیت و عبور نور را دارا هستند. این پلاستیک ها شامل پلی متیل متاکریلات (PMMA) و پلی استرها است. این جنس ها باعث انتقال نور به طور موثر و با کیفیت به بیرون میشوند و به سرچراغ های شهری زیبایی و روشنایی مناسب میبخشند. علاوه بر آن، این پلاستیک ها معمولاً مقاوم در برابر شرایط جوی و تغییرات دما هستند.

توجه داشته باشید که در انتخاب جنس پلاستیک قاب سرچراغ های شهری، عواملی مانند شرایط جوی منطقه، تحمل به تغییرات دما و نیاز به شفافیت و استحکام باید بررسی شوند. استفاده از مواد با کیفیت و با توجه به نیازهای خاص سرچراغ های شهری میتواند به عمر مفید و کارایی بهتر آنها

اشتراک گذاری در:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *